حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

یک دم از خیال من، گورتو گم نمیکنی چرا؟

جمعه, ۸ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۳۳ ق.ظ

به طور فجیعی حالم از خودم بهم میخوره

الان باید جزوه تموم میشد و خاب میبودم و فردا یه گلی واس بقیش میگرفتم به سرم..

نه اینکه لش کنم رو تختم و به اون لنتی فکر کنم همش..

۹۷/۰۴/۰۸
دُچـــار ..

نظرات  (۲)

بشین بخون
اونقدر با شدت بخون که وقت نکنه ذهنت فکر کنه حتی
پاسخ:
میرم :(
آفرین:)
منم باید درس بخونم مث تو
پاسخ:
بخونیم بخونیم -_-

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی