حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

عزیزِ هنوزِ من؟!

پنجشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۳۳ ب.ظ
میخوام بهش بگم جدیِ جدی خسته شدم از این مدل دوستیمون..
اذیتم میکنه این مدلی حرف زدنمون..
میخوام بگم بیا تا وقتی دوباره ندیدیم همو حرف نزنیم دیگه..
ولی میترسم..
میترسم همین تیکه پاره داشتنش رو هم از دست بدم..
میترسم دورتر از اینی که هست شیم..
میترسم وقتی همو دیدیم دیگه اصلا هیچی واسه گفتن نداشته باشیم..
حتی واسم مهم نیس بفهمه انقد بهش اهمیت میدم..
ولی آخه دلم خوشه به نصفه شب پی ام دادناش. هرچند به ثانیه نکشیده آف میشه.
.
.
.
هوم...
۹۷/۰۵/۲۵
دُچـــار ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی