حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

دل شکستم؟

دوشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۰۵ ب.ظ

شاید رفتار ما باعث میشه آدما دیگه مهربون نباشن

وقتی ازشون قدردانی نشه بد میشن.. وقتی کسی نبینتشون دیگه انگیزه ای ندارن واسه مایه گذاشتن از خودشون. ترجیح میدن مثه بقیه ای که خیلی راحت و بی اهمیت وظایفشون رو انجام میدن بدون هیچ زحمتی و با همون مقدار کم تلاش حقوق مشابه رو میگیرن باشن. و این تقصیر ماست. این تقصیرِ منه.

اگه اون زن انگیزه ای برای خوب انجام دادن کارش نداشته باشه تقصیر منه.

اگه دیگه با شاگرداش مهربون نباشه تقصیر منه. من میدونم حالا هرکی که شاگردش بشه از قصه ای که با من گذروند میگه و من میشم آدم بده ی داستانش.. میشم مقصر.. میشم فکرِ عذاب آورِ این شب هاش..

خدایا دیگه نمیتونم بیشتر از این خودمو سرزنش کنم، دیگه کشش ندارم انقدر به خاطرش غمگین باشم، حسِ گناهکار دارم

من میدونم دلِ بنده هاتو شکستن هیچ جبرانی نداره غیر از بخششِ اونا.. و من بخشش اون زن رو ندارم.. و من دلش رو شکستم.. و از این به بعد همه ی همه ی رنج های زندگیمو تاثیرِ قلبِ شکستش میدونم..

و خدایا فقط تویی که تو این لحظه عمقِ غمم رو میدونی و شدتِ پشیمونیم رو..

تو رو به غفار بودنت قسم یه کاری کن دلش نرم شه.. آخه منم چاره نداشتم.. این آخرین انتخابی بود که دلم میخواست انجامش بدم..

تو اون بالا دیدی چی شد.. تو دیدی خدا و تو میدونی تو دلِ من چی میگذشت وقتی اون جمله هارو میگفتم..

.

.

.

و شخصیتی که هیچ کس فکرشم نمیکنه داشته باشم، اهمیتِ بی اندازه ی احساسِ آدماست برام..

بیشتر از خودشون شاید..

۹۷/۰۵/۲۹
دُچـــار ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی