حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حرفای قبل از مرگ

شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۷، ۰۶:۰۷ ب.ظ

چرا باید 48 ساعت دیگه حذف شه

دیگه حوصله ندارم تحمل کنم خودمو

کاش همه چی به راحتیِ حذف کردن وبلاگ بود

کاش با حذفش همه چی حذف میشد

کاش میتونستم تلگرامم هم دیلیت اکانت کنم

کاش اینستامم پاک میکردم

کاش توانیی اینارم داشتم

ولی بعدش چی؟

حتی اگه اینارو پاک کردم بعدش چی؟

خودم چی؟

خودمو کی میخواد حذف کنه؟

خودمو کی میخواد پاک کنه؟

گیرم دیگه با هیچ خری ارتباط نداشتم

هنوز مغز لعنتیم که تو جمجمه ی بی مصرفمه

هنوز که زنده ام

هنوز همینقدر آشغال و به درد نخورم

همینقدر خاک بر سر

فشاری که یکشنبه ها بهم وارد میکنه بی اندازس

از این فشاراییه که نمیفهمی

مثه افسردگی و عصبی شدنِ قبل از پریوده

همونقدر غمگینم میکنه

همونقدر پرخاشگرم میکنه

من فک کنم تو زندگی قبلیم سگ بودم....

یکشنبه هایی که شنبه ی قبلش بهم یادآوری میکنه که چقدر بدبختم چقدر ضعیفم چقدر هیچی نیستم

یکشنبه هایی که غروبش فکر میکنم قوی ترین دخترِ روی زمینم و مثل گاو به همه لبخند میزنم و انگار دیگه همه چی تموم شد..

فاصله ی غروب شنبه تا غروب یکشنبه من میمیرم و زنده میشم و این چرخه ی تکراری ضعیف و ضعیف و ضعیف ترم میکنه

تا اینکه یه غروبِ شنبه میمیرم و دیگه هیچ وقت زنده نمیشم

.

.

گف تغییر جنسیت بدم بیام بگیرمت؟

گفتم به در افتادن با رقیب عشقیم نمیصرفه. همینجوری بیشتر دوست دارم.

.

.

دنبال کننده مخفی جوابت رو دادم ولی پست رو حذف کردم پاک شد.

امیدوارم همینجوری مخفی از زندگیم لذت ببری.

۹۷/۰۶/۱۰
دُچـــار ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی