حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

قفل ترین مغز جهان در من است

يكشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۴۶ ق.ظ

غم انگیزه،

امتحان های خدا خیلی غم انگیزه

و سخت

و گریه آور

و ناراحت کننده

که هرلحظه باید به خودت یادآوری کنی من بهش قول دادم قول دادم قول دادم

چجوری امتحان میگیره؟

خب دیشب سعید خواب بود، حرف زدیم زیاد

امشب ناراحت بود. امشب سعید بیدار بود. ولی امشب منو میخواست.

نتونستم.

قول داده بودم.

حتی

حتی تو دلمم نخواستم قربون صدقش برم. آرومش کنم

قول داده بودم. قول دادم

میدونی

هرلحظه که قلبم میکوبه چشمامو میبندم، میگم فقط ده روز.

کاش میشد گریه نکنم

کاش اینجا نوشتنم زیرقولم زدن حساب نشه

سخت امتحان میکنی خدا....

۹۷/۰۶/۲۵
دُچـــار ..

نظرات  (۳)

هر که در این بزم مقرب تر است 
جام بلا بیشترش میدهند ....:)
پاسخ:
اینجورام نیس :)
اینا رو بلا حساب کنم تو زندگی که فاتحه ام خوندس
حالا بیشتر منظور از بلا همین امتحان های الهی بود؛-)
پاسخ:
آها :(
 لبخند بزن تو از پسش بر میای💪
پاسخ:
چشم :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی