حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

زخم نزن انسان

دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۳۷ ق.ظ

- ولی خب حتی توعم نیستی

+ دیگه داری گو میخوری دیگه

- هستی؟

+ چجوری باشم دیگه؟

- بغلم باشی..

.

.

نمیرم براش؟

۹۷/۰۶/۲۶
دُچـــار ..

نظرات  (۵)

راستش ما قبلا رو این دامنه یک نفر دیگه ای رو دنبال می کردیم.
امروز دوباره اومدیم خوندیم اینجا رو، جمله ای که زیر عنوانت نوشتی که مال وبلاگای خودشه ولی جهت اطمینان،
آیدایی شما؟

اگه آیدایی که نمی دونم چرا اینجوری این همه اینجا نوشتی به ما هم نشون ندادی صداشو در نیاوردی دلیلی داشتی لابد راحت نبودی. میخوای نخونم؟ :-"
تا همین جاشم نخوندم زیاد فقط فهمیدم هرکی که هستی در دوران عشق و عاشقی و اینای خودت داری سیر می کنی الآن و کامپیوترم راسته ی کارته.
خوش بگذره. جوون. :)))
پاسخ:
شما که قبلا هم کامنت گذاشته بودی.. من که چیزی رو تغییر ندادم.
آیدا نیستم.
مینویسیم که خونده بشه، میل خودتونه :)
.
.
رو این دامنه؟
آره دقیقا رو همین دامنه،
 در این حد که فکر می کنم الآن آیدایی سرکارم گذاشتی. :)))
بابا نگیر ما رو دیگه، آیدا هم ته وبلاگاش می نویسه ما را برای رهگذری آفریده اند.

یادمه اون زمان که برات کامنت گذاشته بودم فکر می کردم آیداست. 
از اون کامنت یه مدت نرسیدم بخونم اینجا رو، بعد الآن دچار تناقض شدم.
گفتم شاید خودشه برگشته رو این آدرسش و راحت نیست بخونم وبلاگشو! وگرنه که بعله همه ی بلاگر ها برای خونده شدن می نویسن.
می خونمت بابا.
اصلا وایسا یه روز با هم رو در روتون می کنم. 
Evilsome. ها ها.

راستی حالا که آیدا نیستی،
من از همین تریبون اعلام کنم که بدونی، بی نهایت عاشق رشته ی کامپیوتر هستم.



پاسخ:
یه جمله ی مشابه ـه فقط :)
فکر نکنم شاهت دیگه ای داشته باشیم
.
.
کاش منم عاشقش بودم..
جالبه که کیلگارا فکر کرده من همچنان اینجا می نویسم!چون بنظرم هیچ شباهتی نداریم...

از مهر نود و شیش می نویسید اینجا؟یا پستای قبلش رو پاک کردید؟چون یادمه یه بار همون اوایل کامنت گذاشته بودم براتون اما الان اون پست رو پیدا نکردم!
پاسخ:
یکی اوایل کامنت گذاشته بود که با این آدرس قبلا وبلاگ داشته. کامنت خصوصی بود به اسم لچک ریالی.
.
.
پیش میاد حالا شما خودتو ناراحت نکن. منم گفتم شبیه نیستیم :)
اره،بعد از اینکه کامنت گذاشتم رفتم بخش کامنتای ارسالیم رو چک کردم دیدم خصوصی بوده.

نه بابا ناراحتی برای چی اخه.

بدم نشد یه بلاگ به بلاگایی که می خونم اصافه شد😉😊


پاسخ:
خوش اومدی..

آدرسی هم که نمیذارید کلا :)
اینم ادرس:)
پاسخ:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی