حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

فرار کن از من

سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۳۷ ب.ظ

دیشب واقعا زجر آور بود.

دیروز زمین و آسمون دست به دست هم داده بودن که من دیرتر بهش برسم. که هرچی بیشتر میگذشت بیشتر بگم خدا گوه خوردم اصلا بغلش نمیکنم، فقط بذار برسم بهش، ببینمش..

دیشبم از اون شبایی بود که خودش رو میزد به اون راه. کم مونده بود از دلتنگی گریه کنم. التماسش کنم بغلم کن. دلم گریه میکرد و لبام میخندید.

وقتی از بدبختی هایی که با سعید گذرونده بود میگفت از ته دلم میخواستم که چشماشو ببوسم.

خوابید.

من ولی خوابم نمیبرد. حیف نبود؟ ولی خب اون خواب بود..

سومین بار که بیدار شدم، عین دیوونه زنجیریا، دستشو چسبوندم به لبم، طولانی و ادامه دار بوسیدم..

ولی خب خواب بود.

دلم عجیب غریب میخواستش. غیرطبیعی نادیده میگرف خواستنمو.

من که کاری ازم برنمیاد.

همیشه و هردفعه و هربار خودش باید بخواد

.

.

پتوم بوی عطرشو میده.. امشب تا صبح بغلش میگیرم و امشب میدونم که خوابم میبره..

.

.

میفهمم نگرانه.

یکی باید این وسط کنترل کنه دیگه

هوم.. حق داره.

۹۷/۰۷/۰۳
دُچـــار ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی