حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

نظریه اساسی شبکه های شخمی

سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۰۱ ق.ظ
یهو
حواسمو جمع میکنم به خودم میبینم اومدم تو بلاگ
بی حوصله گی این روزام کلافه کنندس
شاید دلم واسه مامان تنگ شده؟
چه تخمی دلتنگ میشم
اینکه هیچ وقت نمیدونم دقیقا چه مرگمه عذاب آوره
مثل سگ شدنای قبل پریود
اون حداقل یه دلیل احمقانه ی هرمونی واسش گذاشتن
این روزا رو چه اسمی بذارم روش؟
.
.
.
پیشرفت خوبی بود،
من گفتم بیا ببینمت..
۹۷/۰۸/۲۹
دُچـــار ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی