حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

مگه دست خودم بود دوست داشتنش؟

جمعه, ۳۰ آذر ۱۳۹۷، ۰۶:۰۸ ب.ظ

براش نوشتم

"من انقد دوست داشتم که حتی هنوزم دوست دارم"

براش صدبار نوشتم چرا انقد دوست دارم؟

چرا انقد دوست دارم؟

چرا انقد دوست دارم؟

چرا انقد دوست دارم؟

چرا انقد دوست دارم؟

چرا انقد دوست دارم؟

.

.

.

انقد دوست دارم که ازت متنفرم

چرا نمیتونم بهت بگم اینهمه دوست دارم؟

چون تو یه عنِ به تمام معنایی

چون من از اینکه عن بشم متنفرم

ازت بدم میاد که انقد اذیتم میکنی.....

تو این فشار شدیدی که رومه هی میکشی خودتو کنار

هی نمیذاری احساسمو بهت منتقل کنم

که هی پُر بشم هی پُر بشم هی پُر بشم.

۹۷/۰۹/۳۰
دُچـــار ..

نظرات  (۲)

حتی تا این حد دوست داشتن؟
پاسخ:
حد زیادی نیست..
دوطرفه است؟
پاسخ:
نه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی