حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

هرچی نبود و هرچی هست

چهارشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۵۰ ب.ظ

 نوشت

 .There is Sex without love and there is love without Sex

and there is you, without both

بهتر از این نمیشد رابطمون رو تعریف کرد

ولی خب 

آره خب

من نه عشق میخوام نه اون یکیشو.

ولی میخوام همیشه پیشش باشم. اره الان خیلی دوریم از هم، ولی حتی حرف هم نمیزنیم اونقد.

میدونی

لعنت به بغض

۹۸/۰۵/۰۹
دُچـــار ..

نظرات  (۲)

۰۹ مرداد ۹۸ ، ۱۶:۳۳ یه بنده خدا
دچار دچار تشویش شده است :)
پاسخ:
دچار همیشه دچاره..
الا یا ایها الساقى ادر کأسا و ناولها         که عشق اسان نمود اول ولى افتاد مشکل ها 

فکر کنم حافظ خیلى قشنگ حال و هوات رو جوابشو داد :)
پاسخ:
نمیخوام بهش بگم عشق. ولی برا من از اولِ اولش مشکل بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی