حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

سه قلو

شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۲۴ ب.ظ
اگه بین دو تا مسیر تو زندگیت شک داری، کافیه یکیش رو انتخاب کنی و درعین ناباوری میفهمی چقد اون یکی رو دوست داشتی :)
بذار یه مثال واضح بزنم
امروز (تقریبا رسما) کاراموزیم شروع شد، چی یادمیگیرم؟
امیدوارم HTML,CSS,PHP بعد دیدم چقد دارم حال نمیکنم
به یه جایی رسید که شبیه کدهای برنامه نویسی شد، دیدم جقد دارم حال میکنم  :)
دیدی؟
به همین راحتی فمیدم اصلا از طراحی سایت خوشم نمیاد
یه کم این وسط تایم از دست میره که فدای سرم مگه نه؟
دو ماه کاراموزی، بعد حیف نیس یادبگیری کار نکنی؟
بعد حیف نیس وقتی داری پیشرفت میکنی تو کارت از اول برنامه نویسی شروع کنی؟
تازه مگه میدونی چه زبانی رو دوست داری؟ :)
پس باید یکیش رو انتخاب کنی که بفهمی یکی دیگه رو دوس داری. تازه شتید اونم دوست نداشته باشی و اون یکیش رو داشته باشی  :)
اینجوری میشه که میگم ریدم دهن اونی که گف برو دنبال علاقه ات
و همچنین دهن اونایی که میدونن علاقه اشون چیه.
.
.
از این حرفا که بگذریم، هیچی اونقدر سرگرمم نمیکنه که بهش فکر نکنم.
خیلی دلم واسش تنگ شده
.
.
وصیت میکنم بعد از مُردنم این وبلاگ رو بخونه
باید بنویسم اینجا که چقد شب تا صبح از دلتنگیش گریه کردم ولی یه کلمه ام بهش چیزی نگفتم.
هوم
شایدم ننوشتم
که چی؟
اون که به هرحال یاد من نمیفته هیچ وقت
تازه
اون موقع ام که مُردم..
۹۸/۰۵/۱۲
دُچـــار ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی