حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

یا رب از ابر هدایت برسان بارانی

چهارشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۳۸ ب.ظ

دیشب به مریم گفتم از وقتی اومدم اینجا نمازام رو سخت اول وقت میخونم، نکه نخوام، نمیشه..

گفتم احساس میکنم دارم از زندگی عقب میفتم.

امروز اولین نماز صبح اول وقت این مدت هارو خوندم.


دیگه زیادی دارم دست دست میکنم انگار، امروز باید شروع عمل به حرفایی باشه که اینهمه مدت فقط دنبال شنیدنشون بودم.. حالا باید وقت عمل کردن بهشون باشه..

.

.

.

.

در طریقت هرچه پیش سالک آید خیر اوست

در صراط مستقیم ای دل کسی گمراه نیست




بعدا نوشت : کسی چه میدونه، شاید حتی از قطار جا موندم که نماز عشا هم اول وقت بشه :) 

۹۶/۰۸/۰۳
دُچـــار ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی