حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

کال می بای یور نیم

چهارشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۵۷ ق.ظ

متنفرم از پیچوندن کلاسام. مخصوصن که چندان مفید هم واقع نشه.

.

.

دیشب کال می بای یور نیم رو دیدم

به طرز وحشتناکی عاشقش شدم

و وحشتناک تر از اون اینکه همه ی احساس پسرک رو زندگی کردم...

.

جالبه واسم 

اینکه نه میتونم دوسش نداشته باشم نه میتونم فقط دوسش داشته باشم

مثلا از اینکه رفته خونه ی سعید ناراحت نشم. از اینکه تماس رو قطع کرد و دیگه زنگ نزد ناراحت نشم. از اینکه تصویر زمینش خودشونه ناراحت نشم. 

ناراحت نمیشما. شاید حسودی کلمه بهتری باشه. نمیدونم. هرچیه میدونم میشد که حال بهتری داشته باشیم باهم...

.

میخوام الیور داشته باشم میخوام الیو باشم

خیلی دوسشون داشتم. فقط احساسشون. فقط احساس


۹۷/۰۹/۱۴
دُچـــار ..

نظرات  (۱)

۱۴ آذر ۹۷ ، ۰۴:۵۰ بانو فاطمی
سلام
الهی که روزی تون بشه احساس های خوب و پرنور بواسطه حضور کسی که دوستش دارید..

همیشه شاداب باشید الهی
پاسخ:
نمیدونم چرا احساس کردم باید کسی که دوسش دارم یکی دیگه باشه..
.
مرسی از مهربونیتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی