حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

دکتر میگه تو واقعی نیستی! خیالِ منی

چهارشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۴۹ ب.ظ

آدما تو خاطرات هم میمیرن..

.

.

آره منم یه روز آخرِ خاطراتمون میکُشمت.

همونجا که تو بغلتم و لبات رو گردنم،، همونجا یه نارنجک میندازم تو مغزم و خودم و خودت و همه ک..شرای تو مغزم باهم منفجر میشه و تو میمیری و دیگه کسی نیس منو بغل کنه و من راحت میشم..

از این زندگیِ مغزی راحت میشم

.

.

آره من یه روزمیکُشمت..

۹۷/۰۵/۲۴
دُچـــار ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی