حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حالا که هستی و من عاشقت شدم..

دوشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۲۴ ب.ظ
هیچ جا جای من نیست
هیچ احساسی مال من نیست
هیچ موفقیتی خوشحالم نمیکنه
از تک تک لحظه های فکر کردنم متنفرم
یه روز باید خودم رو بندازم سطل آشغال
از این شخصیتِِ بی محتوا خسته م
.
.
ولی ندیدن بهتره از نبودنش؟
.
.
آخ که دلم لک زده واسه یه لحظه خودم بودن
این روزا پر شدم از دوست داشتنِ آدمای زندگیم
حس میکنم یه منِ از دست رفته دارم
یه من که شده برای بقیه، که خوششون بیاد، که ناراحت نشن، که تصورشون عوض نشه، که ازم خسته نشن؟
.
.
گفت من همینم که هستم ولی تو اگه یکی بیاد تو زندگیت، دیگه نیستی..
دلم گرفت
۹۸/۰۸/۲۷
دُچـــار ..

نظرات  (۴)

۲۷ آبان ۹۸ ، ۲۳:۲۶ آنا جمشیدی

چه شبیه :)

پاسخ:
:')
۲۸ آبان ۹۸ ، ۰۶:۴۹ یه بنده خدا

با آرنج میزدی تو دهنش:)

پاسخ:
ایشالله دفعه بعد :)
۲۸ آبان ۹۸ ، ۱۱:۴۵ یه بنده خدا

هر سری کمک نیاز داشتی بیای بهت فنون جدید یاد میدم ))

پاسخ:
گناه داره دیگه
۲۸ آبان ۹۸ ، ۱۷:۵۸ یه بنده خدا

نه بابا گناه اون مورچه داره که داره برا خونوادش یه دونه رو گذاشته رو کولش و داره میبره که یهو میریم دورش دایره میکشیم😀

پاسخ:
:))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی