حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حسودی

پنجشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۴۹ ق.ظ

یکی باید تو زندگیم باشه که خیلی دوسم داشته باشه

فقط منو دوست داشته باشه

اصلا من اعتراف میکنم بهش حسودیم میشه.

خیلی زیاد..

تازه یه جوری شدم که حس میکنم اگه اون آدم نباشه دیگه نمیتونم به هیچ کاری ادامه بدم

آقا آینده خیلی مبهمه واسم :(((

بقیه چجوری انقد راحت دارن زندگی میکنن آخه 

اه

۹۷/۰۱/۳۰
دُچـــار ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی