حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

کُد

يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۲۸ ب.ظ

هیچی بدتر از این نیست که مشکلت رو واسه کسی بگی که حداقل حداقل حداقل انتظارت ازش اینه که که بگه "درست میشه، تو میتونی"

و نگه....

و سکوت کنه و تعجب کنه..

و تو لایه های عمیق تری از ناامیدی رو تو خودت حس کنی

امشب انقد ناراحتم که گریه ام هم نمیاد حتی 

امشب یه جور آرومی نا امیدم

.

.

.

.

هیچ وقت نفهمیدم چرا یه سری آدمارو دوست داریم..

اگه دوسش نداشتم قطعا حالم بهتر بود الان.. قطعا

.

.

.

.

من سعی کردم باهاش بهتر از این باشم، سعی کردم نزدیک تر بشم، سعی کردم باهام حرف بزنه، ولی نشد، نخواست

میگه راه رو باز میذارم واسه کسی که بخواد بهم نزدیک شه، ولی میدونی؟ گوه خورده

.

.

.

.

کاش دوست تر بودیم..

۹۷/۰۲/۰۹
دُچـــار ..

نظرات  (۱)

سلام
 حالا ما جاش می گیم "درست می شه، تو می تونی..."
پاسخ:
چسبید  :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی