حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

بسم الله مجراها و مرساها

شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۲۳ ق.ظ

کی میخواد بگه ننویس

کی حقش رو داره بگه ننویس

انقدرررررر که دلم میخواد به زمین و آسمون فحش بدم فقط دلم میخواد یکی بیاد بگه ننویس

آقا بیخیال چسناله 

فوقش میفتم این درس لعنتی رو و به گای عظما میرم

فقط این وسط خودمم که خودمو گیج کردم

این حجم از مقاومت در برابر تغییر بی سابقه است

فک کن IDE رو بازمیکنم پروژه رو میارم و در برابر هرررگووونه تغیر و اضافه کردن هرچیزی تو پروژه با خودم مقابله میکنم

انگار یکی اون پشت مشتا داره هی میگه 

نمیتونی نمیتونی نمیتونی 

بلد نیستی بلد نیستی بلد نیستی

 نمیفهمی نمیفهمی نمیفهمی

کاش یه آدم واقعی بود میرفتم دهنشو جر میدادم، به خدا به حلقم رسیده.......

.

.

.

.

معجزه جمع کردن ۳ ماه توی ۲۰ روزه..

بسم الله بگم یا بذارم خدا همینجوری خوشگل تو ذهنم بمونه؟

۹۷/۰۳/۱۲
دُچـــار ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی