حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

عهد بندی تایم

سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۲۴ ق.ظ

شنیدم به مادرت نذر کنی خیلی خوب جواب میده..

.

.

.

.

آدمایی که نذر و نیاز زیاد میکنن دو دسته ان

اولی اونایی که برای هدفشون زحمت میکشن و برای اینکه از طرف خدا هم خیالشون راحت باشه نذر میکنن تا با امید بیشتری نتیجه کارشون رو ببینن

دومی اونایی که هیییچ حرکتی نمیزنن و وقتی میبینن دارن به فاک میرن میرن دست به دامن خدا میشن

تجربه نشون داده اگه این عمل با اعتقاد انجام شه نتیجه خوشایندی حاصل میشه

بعد دسته دوم دوباره خودشون به دو دسته تقسیم میشن

یکی اونایی که بعد از به خیر گذشتنِ فاجعه پیش آمده دوباره همون آدم قبلی میشن و منتظر یه فاجعه ی دیگه و یه نذر و نیاز دیگه

دومی اونایی که متنبه میشن و از این اتفاق درس میگیرن و تلاش میکنن مثل دسته ی اول تو گروه اول بشن.

.

.

.

.

همه ی اینارو گفتم که بگم درسته دفعه قبل تو دسته ی دوم گروه اول بودم و بعدش هم دسته ی اولِ گروه دو، ولی به همه ی اون هزارتا اسمی که سه شب باهاشون صدات کردم قسم اگه ایندفعه هم به خیر بگذره قول میدم دسته اول گروه اول بشم، نشدم انصراف میدم"!!!!

۹۷/۰۳/۲۲
دُچـــار ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی