حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

مثل سایه ای روی زمین آواره باشم..

سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۰۵ ب.ظ
من این رشته رو نمیخوام
این درسارو نمیخوام
این دانشگاه رو نمیخوام
این احساس اشتباه بودن رو نمیخوام
این حال  برزخی رو نمیخوام
شب و روز گریه کردن رو نمیخوام
مسخرگیش اینجاس که نمیدونم چی میخوام!
.
.
.
.
اگه یکم شجاع تر بودم
یکم مطمعن تر بودم
یکم مثل بقیه آدما بودم
فقط یکم
دنیام یه کوچولو قشنگ تر میشد...
.
.
.
.
من بی تو در شب های دلتنگی اسیرم
باورم کن
من بی تو مثل تک درختی در کویرم 
باورم کن
باورم کن
باورم کن
۹۷/۰۳/۲۲
دُچـــار ..

نظرات  (۲)

:)
پاسخ:
=))))))))))
میشه رشتتو بپرسم؟
پاسخ:
مهندسی کامپیوتر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی