حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

صدبار اگر توبه

يكشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۴۶ ب.ظ

گاه ممکن است ارتکاب گناهی موجب محرومیت انسان از ادامه تحصیل شود.......................!!!!!!!

.

.

.

.

گاهی وقتا حس میکنم یه ثانیه از زندگیم هم نیست که درحال گناه نباشم.

این روزا بیشتر حتی.. روزای جهنمی..

کاش قسمت احساسی مغزم یه دکمه داشت واسه همیشه خاموشش میکردم..

خدا دلم برا وقتایی که دلم واست تنگ میشد تنگ شده.. خیلی تنگ شده..

.

.

.

.

یا غفار الذنوب

۹۷/۰۳/۲۷
دُچـــار ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی