حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

من خودکشی نمیکنم

شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۰۲ ق.ظ

همیشه بهش میگم من جای کم کاری هام جای نتونستن هام جای همه ی کمبودهام دعا نمیکنم

چرا میکنم

فقط دعا بلدم

از این پیرزن غرغروهای مفاتیح بدستم

از اینا که هیچ گوهی نیستن و نمیشن 

از اینام که ریدم تو زندگیم

از اینا که بلد نیست زندگی کنه

عن بگیرن این زندگی رو

میدونی چرا انق کلمه های زشت به کار میبرم؟

چون شخصیت واقعی ادما تو لحظه های سخت زندگیشون پیدا میشه

شخصیت واقعی من همینقد زشت و عن و قهوه ایه

همینقد گوهم

همینقد هیچی نیستم

من لایق تف کردن خدا هم نیستم

چه برسه توجه کردنش

چه برسه به معجزه اش

لحظه هایی که باید درس میخوندم به اون لعنتی فک میکردم

لحظه ای که باید عبادت میکردم به اون لعنتی فک میکردم

ثانیه به ثانیه زندگیمو گند زدم بهش تخمم نیس

من به اندازه تک تک کلمه های این متن بی ارزشم

کاش بمیرم امشب

نه نمیرم

مامانم گناه داره

بچشو فرستاده شهر غریب مهندس بشه

افتخارش بشه

جای همه ی نرسیدنای زندگیشو پر کنه

رفته جمکران براش دعا کرده

من نباید بمیرم

باید بمونم لحظه لحظه ی فردارو درد بکشم

ثانیه به ثانیه اشو تحقیر بشم

اره باید زنده بمونم

باید تقاص همه ی دردایی که مامان کشیدو پس بدم

الکی که نیس

قانون داره دنیا

قانون داره دنیا

قانون داره دنیا

۹۷/۰۴/۰۲
دُچـــار ..

نظرات  (۱)

بدتر از منم پیدا شد!!
امدوارم خداوند هرچه زود تر موفقیت رو نصیب شما کن
پاسخ:
خوبه که امیدوارت کردم به خودت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی