حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

بکپیم

چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۵۷ ق.ظ

اوه چه تابستون هیجان انگیزی در پیش دارم..

هفته ای یه بار یه پروژه جاوا باید تحویل بدم

که اینم ینی کل تابستون

وقتی میگم به رشتتون علاقه داشته باشید ینی همین

اگه علاقه بود واقعا تابستون مفیدی میشد

انی وی .. فلن که اینجوری شده

ولی جدن اگه فقط همین باشه فاسد میشم :/

دلم میخاد برم سه تار. ولی ولی ولی یه دوتا پست قبلم گفتم از احساس اینکه تو جو باشم بدم میاد و این چیزام یه چیزای خیلی جوی و ایناس

از کجا ملوم اصن استعداد داشته باشم

چمدونم

بیست و دو ساعت و نیمه که نخوابیدم

رسمن سرم گیج میره

ولی نمیخام بخابم

حس میکنم یه کاری باید بکنم

حس میکنم وقتم کمه

ولی حال کار مفید ندارم یقینا

واس همین تو نت پلاسم دیگه

تو اینستا و تله ام سگ پر نمیزنه

اصن شب بخیر

۹۷/۰۴/۱۳
دُچـــار ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی