حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

رفیق؟

چهارشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۵۸ ق.ظ
بهم گف "رفیق".. این خیلی معنی میده.. دقیقا میگه که بهم نیاز داره. میگه که میخواد باشم. میگه که همیشگیه. ولی اون کسای دیگه ای رو داره که به جای من واسش "رفیق" باشن و بودن..
میدونی من یه آدم جدیدم تو زندگیش. اون یه آدم جدیده تو زندگیم و من اصلا نمیفهمم چطور میشه که آدم جدید میشه "رفیق"
وقتی آدمای قبلی هنوز هستن و "رفیق" مگه بیشتر از یکی میشه؟
نمیدونم نمیفهمم چرا این حرفارو میزنم
چون به رفیقش حسودیم میشه؟ نه. نه نه.. این اصلا منطقی نیس من اصلا همچین حسی ندارم. فقط میدونم " رفیق" نمیتونه دوتا باشه.. یا حداقل لازم نیست که دوتا باشه
۹۷/۰۴/۲۷
دُچـــار ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی