حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

من یه خواب خوب دیدم..

چهارشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۲۹ ق.ظ

خواب دیدم اومدی خونمون.

مهمونی بود. توعم بودی. تنها بودی. غریبه بودی تو جمع. ولی من میشناختمت. بقیه هم خیلی هواتو داشتن. بعد نهار رفتی تو اتاق. انگار حالت خیلی خوب نبود. دراز کشیدی رو زمین. اومدم بالاسرت. پرسیدم خوبی؟ با سر گفتی آره. من بهت گفنم خوبی! دوم شخص شده بودی. ولی هنوز بهم رو نمیدادی. میخواستم دستتو بگیرم. ولی خودم کشیدم عقب. تو زن داری. منم عاشقت نیستم. ولی وقتی خونمون بودی،  حس میکردم خوش بخت ترین دخترِ عالمم..

خوش به حالِ اون که تو مالِ اونی.. من تو رو نمیخوام. جدی میگم. احساسم به تو پاک تر از این حرفاس. ولی یکی رو میخوام که مثل تو آروم و محکم باشه. یکی رو مثل تو. ولی تو رو نمیخوام. تو اسطوره ای. باید دور بمونی. باید از دور آرزوت کرد. باید خوابت رو دید. یه خوابِ خوب. یه خوابِ همینقدر تر و تمیز..

۹۷/۰۵/۳۱
دُچـــار ..

نظرات  (۲)

۳۱ مرداد ۹۷ ، ۱۳:۰۳ محرر مغموم
شاعر میگه:
جای هر دفتر شعری که در آن نامت نیست
توی تاریک ترین گوشه انباری هاست...
آدمه دیگه. هرکس کنج دلش، کنج انباری دلش یه کسی رو داره که حتی دلش نمیخواد بهش نزدیک بشه.
شاد و پیروز باشید. به حرمت و احترام...
پاسخ:
گفتید حرمت و احترام که شرمنده کنید، ولی اون دو بیتیِ اول تاثیر بیشتری گذاشت :)
۳۱ مرداد ۹۷ ، ۲۲:۴۲ محرر مغموم
به حرمت و احترام تکیه کلام منه :)
خوشحالم که بیت تاثیرگذار بود
من هیچوقت پی شرمنده کرده نبودم. اگه یه نفر باهات بدرفتاری کرد یه تکه ای از وجودشه که داره باهات بدرفتاری میکنه. ما که نجیدونیم اون شخص تو تنهاییش چقدر با خودش کلنجار میره و چه دردهایی داره. اینو از خوندن وبتون فهمیدم. به هرحال ما انسانیم ولی در هر حال باید نهایت تلاشمونو بکنیم که به همدیگر احترام بگذاریم. مثلا من باید فکر کنم پشت اکانت شما یک شخص آبرومند و موجه است، مثلا یک پزشک زحمت کش است. اینجوری بهتره
امیدوارم حسن نیتم شما را آزار نداده باشه. موفق باشید. به حرمت و احترام...
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی