حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

من نیازم تو رو هرروز دیدنه

پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۳۴ ب.ظ

همیشه اینجوری بوده.

وقتایی که از ته دلم به خدا پناه میبرم، همون لحظه نه، ولی حالم خوب میشه.

آره خب دوباره بد میشم. یه احساس رو شاید صد بار تو زندگیم تجربه کرده باشم که هربار هم فقط خدا میتونسته بشنوه اون درد رو.

شاید حل نشه هیچ وقت این درد. ولی انگار تنها حسی ـه که برام مونده که خدارو از دستش ندم.

.

.

اولین بار بود انقدر واضح باهاش مخالفت میکردم.

گفتم قبول ندارم. گفتم مشکل من عشق نیست. گفتم خیلی وقته دارم دور خودم میچرخم. گفتم یه آدمِ دیگه درمانِ من نیست.

گفت مشغولیت روحی ندارین. موضوع اینه. گف بعدها میفهمین این جای خالی رو باید با رابطه احساسی با خداوند پر میکردین.


بعدها؟

چرا الان نه؟

ولی این راهی نیست که بدون خودش بشه طی کرد..

.

.

گفت اون شب تو پارک نهج البلاغه

گفتم یادم نندازش

گفت اره خودمم دلم نمیخواد یادم بیادش. قطعا عجیب ترین استارت واسه رفاقت بود..


خواستم بگم حیف اون موقع میترسیدی بغلم کنی، ورگرنه عجیب تر هم میشد.

چقدر صبر کردم تا به اینجا رسیدیم..

۹۷/۰۶/۱۵
دُچـــار ..

نظرات  (۱)

سلام
الهی که قلبتون پر باشه از حب الهی و جسمتون در کنار یکی از رفقای خدا، به آرامش برسه و انیسی الهی داشته باشین..

پاسخ:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی