حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

داره یکشنبه میشه

شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۱۲ ب.ظ
هیچی گوه تر از این نیس که یه روز قبل تحویل پروژه IDEت برینه..
.
.
.
یه چیز بگم
چجوری میتونین با خدا قهر کنین؟
گله دارم ازش زیاااااد
ولی
هرکار میکنم نمیتونم برخلاف خواستش کاری کنم
دو ساله دارم التماسش میکنم تموم کنه این زندگی نکبت رو
یا بهم بگه قراره با این نکبت چیکار کنم
ولی نمیشنوه
یا نمیخواد بشنوه
دوساله هر وقت به این نقطه میرسم میگم بازم؟؟؟؟ آخه چرا تمومش نمیکنی
بازم به روش نمیاره
بعد منِ خاک بر سر حتی نمیتونم از یه دونه نمازم بگذرم.
همینه دیگه.. میدونه نمیتونم. گوش نمیده بهم.
.
.
.
ولی آخه من که غیر از اون کسی رو ندارم...
۹۷/۰۶/۱۷
دُچـــار ..

نظرات  (۱)

یعنی بدترین حالت ممکن داغون شدن IDE در زمان تحویل پروژه است. :( هیچی بدتر از این نیست. 
پاسخ:
اوهوووم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی