حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

نشود فاشِ کسی..

شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۷، ۰۶:۵۳ ب.ظ

شهوت عقل رو از بین میبره

آرزوهارو محدود میکنه

اراده رو ضعیف میکنه

آدم رو ذلیل میکنه

من هفتاد و هشت روز بهش فکر کردم

هر مدل فکری که بگی

هرجوری که دلم می خواست. "دلم می خواست"

من دیگه ذهنم رو کنترل نمیکردم. میگفتم دوسش دارم. میگفتم فکر کردن که گناه نیس. و هی روز به روز از خودم فاصله میگرفتم.

برام مهم نبود دوستم نداره، یا چجوری دوستم داره

میخوام اعتراف کنم برام شده بود سرگرمی

دوسش دارم هنوز. به همون اندازه و همون کیفیت. ولی دیگه وقتشه فقط دوسش داشته باشم. همین.

درسته احساسِ پیچیده ایه ولی خوبیش اینه که کلی راه فرار داره.

هشت روز فرصت دارم تا وقتی که ببینمش.

تو میفهمی وقتی بغلم میکنه نفس کشیدن یادم میره؟

هشت روز وقت دارم تمرین کنم نفس کشیدن رو تو بغلش.

انگیزه زیاده و دلگرمی فراوون.

دو روزه شروع کردم فقط به امید خودش..

دعا و این حرفا دیگه.

زندگیم رو گوه گرفته حالیم نیس.

.

.

دیگه هر کی از روضه هات یه چیزی میخواد.

من آبرو مو میخوام. آبرو بده بهم حسین"ع". آبرو مو برگردون.

۹۷/۰۶/۲۴
دُچـــار ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی