حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

تو ای تلاش آخرین من..

پنجشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۴۸ ق.ظ

یه مدت که از آدما دور باشی، برگشتن دوباره ات به دنیاشون زمان میبره

و انرژی

دلت نمیخواد تنها باشی

دلت نمیخواد با همون آدما باشی

دلت نمیخواد آدمِ جدیدی رو کشف کنی

دلت واسشون تنگ شده اما اونا خیلی دور شدن

باید بدویی تا بهشون برسی تا بغلشون کنی تا دوباره مثل قبل بتونی باهاشون بخندی

از اینجایی که من دارم نگاه میکنم انگار به کس دیگه ای نزدیک تر شدم

به یه دنیای دیگه

که نمیذاره بدوم تا به آدمایی که دوسشون دارم برسم

ازم میخواد که فقط راه برم، که نگه دارم همین فاصله رو، که نترسم از تنهایی

شاید میگه که تنها نیستی میگه که من هستم میگه که دیگه لازم نیست بدویی..

۹۷/۰۸/۱۰
دُچـــار ..

نظرات  (۱)

سلام عالی بود

پاسخ:
🍀

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی