حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حتی وقتی میخوام به "آرمان" فکر کنم

دوشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۱۱ ب.ظ
من اعتقاد دارم وقتی دارم یه کار درستی رو انجام میدم یه نیروی فوق العاده قوی و جذب کننده ای نمیذاره که اون کار درست رو راحت و با تمام توانم انجام بدم
انقدری که مثلا وقتی دارم ترجمه زبان تخصصی رو انجام میدم به خودم میام و میبینم دقیقا چهل و پنج دقیقه ی تمام به یک نقطه خیره شدم و تمام مغزم پر شده از اتفاقی که فردا قراره بیفته مثلا و فکرکردن به جزییات اون اتفاق و رویاپردازی و رویاپردازی و این چیزی نیست که فقط مربوط به امروز باشه.
حتی اگه فردا قرار نباشه اتفاقی بیفته به گذشته فکر میکنم خاطرات رو تغییر میدم و به اون لحظه هایی که دوسشون دارم فکر میکنم
و مبارزه با این فرایند فوق العاده وحشتناک برام سخته
متنفرم از این اتفاقی که دوسش دارم
۹۷/۰۸/۱۴
دُچـــار ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی