حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

همین خوبه

يكشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۲۲ ق.ظ

اینکه تمام روز رو به تو فکر میکنم، باعث شده خودت رو یادم بره

یادم بره که دوسم نداری. یادم بره واقعا برات کی هستم. یادم بره همه ی این لحظه هارو داری به کی فکر میکنی. یادم بره وقتی برمیگردی من اولین نیستم که بخوای ببینیش. یادم بره بهت پی ام بدم دلم برات تنگ شده. یادت بره برام ویدیو مسیج بفرستی. یادم بره چه زود به زود منو یادت میره. یادم بره هنوز انگار برات یه غریبه ام.

.

.

.

بهت بگه فقط تویی و اون

ولی فقطه اونه و اون..

۹۷/۰۸/۲۷
دُچـــار ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی