حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

زنگ نزنیم

يكشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۲ ب.ظ
یک دقیقه و هفت ثانیه ی جهنمی
که آخر مکالمه با الو الو میشنوی؟ تموم شه
رابطه ای که یهو قطع شد..
مطمئنم خودشم همینقدر حس بدی داره
نوبت منه فکر کنم.
.
.
یه چیز جذاب 
فردا نیم ترم ریاضی مهندسی دارم و به طرز خوشایندی خوندمش و فهمیدمش!
برعکسِ کلاساش که همیشه حس مرگ داشتم توش.
.
.
دلم میخواد اونی بشم که بقیه میبینن منو..
فکر کنم میتونم
.
.
دو ساعت دیگه ام راه داره بخونم
.
تا ده دیقه دیگه میرم راه ارتباطی رو باز کنم
.
دوسش دارم، به جهنم
.
فارغ از نتیجه فردا روز خوبی میشه
۹۷/۰۹/۱۱
دُچـــار ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی