حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

پنج شنبه

پنجشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۷، ۰۱:۲۴ ب.ظ

در راستای تلاش برای نادیده گرفتن آدم هایی که براشون اهمیت قائلم ولی همونقدر اهمیت قائل شدن رو ازشون دریافت نمیکنم، از تلگرامم لاگ اوت کردم و گوشی رم رو حالت هواپیما گذاشتم که الکی مثلا من در دسترس نیستم..

این اهمیت ندادنه یه جورایی راضیم میکنه. نمیخوام به آدما وابسته شم و هرطور شده این وابستگی رو کم میکنم.

فایزه میگه تو که اصلا وابسته نیستی، خب اون نمیدونه اینکه من از آدما سراغ نمیگیرم دلیل به وابسته نبودنم نیست، همین که تو ذهنم ازشون به خاطر کم بودنشون و نبودنشون ناراحت میشم خودش وابستگیه.

.

.

شایدم به خیال خودم دارم تنبیهشون میکنم!

۹۷/۰۹/۱۵
دُچـــار ..

نظرات  (۱)

برو کارای دیگه انجام بده خود بخود سراغ گوشی نمیری.
دعوتی به وبلاگم.
پاسخ:
تقریبا همین کاررو میکنم..
.
باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی