حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

ولی ازدواج ترسناکه

دوشنبه, ۳ دی ۱۳۹۷، ۰۷:۵۸ ب.ظ

داشتم بهش میگفتم میدونی خب ما خیلی تنهاییم. دلم میخواد یکی باشه که فقط مال من باشه.

گفت همون تعلق داشتنه رو میگی.

تعلق داشتن

چه کلمه عجیبی

چقد قابل لمس ـه

راس میگف..

با اینکه فمینیستا الان دارن راجع به این چیزا گوه مفت میخورن ولی من همون زنِ قدیمی با همون تعلق داشتن به شوهرش بیشتر میپسندم

قطعا نه مثل قدیم تو سری خور و آویزون شوهر.

ولی اون تعلق داشتنه رو دوست دارم

.

.

.

فقط اون میتونست یه کاری کنه به شوهر کردن فکر کنم.

۹۷/۱۰/۰۳
دُچـــار ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی