حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

فقط یه سوال

دوشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۰۶ ب.ظ

چرا دیشب کنارم نخوابید؟

چرا دیشب نخواست کنار من باشه؟

چرا دیشب به چشمام نگاه نکرد؟

چرا التماسمو ندید؟

چرا نخواست کنارش باشم؟

.

.

گا

ییـ

دم

مغزمو

از بس از دیشب دارم به این سوال فکر میکنم

نه من حرفی زدم، نه اون چیزی گفت.

موقع رفتن فقط طولانی بغلم کرد. انقدر طولانی که من کشیدم عقب.

ولی بازم چیزی نگف.

خواستم بگم ریدم تو رفتارت. میمیری دهنتو باز کنی یه کلمه بگی چه مرگته؟

بعد گفتم خب اون نمیگه، تو چرا ازش نمیپرسی؟

شاید نمیخوام جواب بده حتی.

ترجیح میدم همینجوری خودم رو اذیت کنم تا با جوابی که میده.

۹۷/۱۰/۱۰
دُچـــار ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی