حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

دوست معمولی

يكشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۷، ۰۹:۵۵ ق.ظ
امروز قراره اولین مصاحبه ی تقریبا کاری زندگیم رو تجربه کنم.
چیز زیادی برای ارائه ندارم خودشون هم میدونن، ولی امیدوارم بتونم فارغ از نتیجه حس خوبی بگیرم از این اتفاق.
.
.
.
گفت باهات میام.
حس کردم من چقدر بیشعورم که به خاطر یه اتفاقی که خب اتفاق بود واقعا انقدر ازش فاصله گرفتم و همه چیزو زیر سوال بردم.
مریم راست میگه. 
دوستم ـه..
نمیدونم چرا نمیخوام قبول کنم دوستم ـه.
هی تو ذهنم دنبال جواب میگردم واسه اینکه چرا دوستم ـه؟
غیر از اون سه ماهی که اجبارا باهم زندگی کردیم..
۹۷/۱۰/۱۶
دُچـــار ..

نظرات  (۱)

امیدوارم مصاحبه رو قبول بشین و کار و دغدغه کاری درگیرتون کنه
پاسخ:
منم همینطور

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی