حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

شاید منظورم عشق ـه

پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۳۵ ب.ظ

راضیم نمیکنه

هیچی راضیم نمیکنه

نوشتن، خوندن، حرف زدن، خوابیدن،،،

هیچی 

احساس میکنم به یه چیز جدید نیاز دارم ولی نمیدونم چی

دلم میخواد دیده بشم، شنیده بشم.

دوستام

دوستام از همه بیشتر رو اعصابمن

دوستشون دارم. دوست داشتنشون اذیتم میکنه. حس مالکیت ندارم بهشون ولی میخوام هروقت که میخوام باشن.

هی کانالِ جدید، پیجِ جدید، سر رسید جدید. ولی هیچ کدوم راضیم نمیکنه.

.

.

.

میدونی مشکل کجاست؟

آدم باید دلش گرم باشه. گرمِ بودنِ یه نفر. گرمِ توجه کردنش.

حالا بقیه هزار بارم بیان منتتو بکشن بهت توجه کنن، بازم ته دلت خالیه خالیه

خالی از بودنِ اون یه نفرِ خاص

۹۸/۰۳/۰۹
دُچـــار ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی