حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

از عشق سخن باید گفت

پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۳۷ ب.ظ

حال ندارم بنویسم

فقط اینکه حس میکنم خیلی دارم سخت میگیرم بش

خیلی دارم میکشم عقب خودمو.

میدونی من تمامِ روز رو بهش فکر میکنم و تمامِ شب.

و همه ی لحظه هایی که دارم کاری انجام نمیدم یا میدم.

واسه همین وقتی پیام میده، خیلی کوتاه جواب میدم، چون درواقع دارم باهاش زندگی میکنم.

البته که اون نمیدونه.. ولی خب.

و البته که طرز برخوردِ خودش باعث شده انقد کوتاه و سرد جواب بدم.. ولی خب.

.

.

.

از عشق سخن باید گفت

همیشه، از عشق سخن باید گفت..

۹۸/۰۳/۱۶
دُچـــار ..

نظرات  (۱)

۱۶ خرداد ۹۸ ، ۱۷:۳۱ یه بنده خدا
شاید همیشه!
پاسخ:
شاید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی