حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

شبِِ آرزوها

چهارشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۱۹ ب.ظ

بی اغراق

قطعا دیشب یکی از بهترین شب های زندگیم بود.

صبح که پاشدم فکر میکردم کلش فقط یه خواب بود. یه خوابی که خودم ساخته بودم.

ولی نبود

همش واقعی بود.

.

.

انگار دیگه قدرتِ توصیف لحظه هارو از دست دادم

شایدم دلم میخواد همه اش مالِ خودم باشه؟ اره، اره دلم نمیخواد هیچ کس رو شریک کنم توش.

شاید بعدها نوشتم. 

باید نگهشون دارم واسه روزای دلتنگی..

۹۸/۰۳/۲۲
دُچـــار ..

نظرات  (۲)

۲۲ خرداد ۹۸ ، ۲۲:۰۵ یه بنده خدا
:)
پاسخ:
^-^
تا باشه از این خواب هایى واقعى دلچسب 
پاسخ:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی