حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

ولی حسود نیستم

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۳۲ ب.ظ

اینکه میبینم چقدر چقدر چقدر زیاد دنیاهامون ازهم دوره

چقدر زیاد متفاوته

چقدر زیاد دورم

چقدر زیاد جلوعه..

اعصابم رو بهم میریزه

انگار همش دارم سرجام میدوعم، انگار دارم از یه صخره خودمو پرت میکنم پایین ولی به زمین نمیرسم

نمیمیرم

نمیمیرم

نمیمیرم

این زندگیِ نصفه نیمه ی احمقانه ی به درد نخورِ حال بهم زن دیگه داره پدرمو درمیاره

از آدما متنفرم

از هرکی که داره ایده آل منو زندگی میکنه متنفرم

از کوه متنفرم 

از دریا متنفرم

از کتاب متنفرم

از پیشرفت متنفرم

از خودم از همه بیشتر، از خودِ تنبلِ بی عرضه ی بی دست و پای خیال پردازِ نفهمِ خاک برسرم از همه بیشتر متنفرم..

از اشک هم متنفرم

از بغض هم

از دیدنِِ اون درست وسطِ آرزوهام از همه ی همه ی همه اش متنفر ترم.

ولی حسود نیستم..

۹۸/۰۳/۲۵
دُچـــار ..

نظرات  (۱)

۲۵ خرداد ۹۸ ، ۲۲:۴۴ یه بنده خدا
Wow

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی