حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

من عاشقش نیستم

يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۰۴ ب.ظ
ما دوست معمولی ایم، اون عاشق یکی دیگست
ما دوست معمولی ایم، به روی هم نمیاریم احساسمون رو
ما دوست معمولی ایم، از دلتنگیش دارم دق میکنم
ما دوست معمولی ایم، هیچ گزینه ی دیگه ای نیس
شب تا صبح تو بغل هم میخوابیم، ما دوست معمولی ایم
بهم میگه تب داری؟ ما دوست معمولی ایم
دستم رو میپیچم دور گردنش، ما دوست معمولی ایم
واسه دیدنش لحظه شماری میکنم، ما دوست معمولی ایم
دوسش دارم، ما دوست معمولی ایم
ما دوست معمولی ایم، من عاشقش نیستم
۹۸/۰۳/۲۶
دُچـــار ..

نظرات  (۴)

عکس این گوشه نماد چیزیه؟
پاسخ:
نماد که نه، شاید هشدار
واسه گناه نکردن و این چیزا. 
۲۷ خرداد ۹۸ ، ۱۵:۴۱ یه بنده خدا
دوست نیسنید فقط یه سلام علیک دارید به نظرم
پاسخ:
همینم نیستیم حتی
۲۷ خرداد ۹۸ ، ۱۶:۴۱ یه بنده خدا
قبل سلام علیک چی میشه؟
پاسخ:
سخت شد دیگه
۲۷ خرداد ۹۸ ، ۱۹:۴۰ یه بنده خدا
عجب!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی