حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

فقط تماشای تو

شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۰۶ ق.ظ
استوری گذاشتم "فقط تماشای تو" با عکس یخ در بهشتی که توش دوتا نی بود و پشت زمینه کوله اش با درختای ولیعصر.
نیلو پرسید واقعا منظورت اونه؟ گفتم اوهوم.
یکم ساکت موند. گفت فکرشو نمیکردم.
.
.
گف دیشب که داشتم باهات چت میکردم فلانی دید و گف که تو آدم خاصی هستی، منم تایید کردم.
هیچی نگفتم
پرسید الان چه حسی داری؟
گفتم از فلانی بدم میاد.
.
.
داشت پشت تلفن با یکی راجبه تاثیر نمیدونم چی رو فلسفه ی نمیدونم چی حرف میزد
داشتم فکر میکردم چه جوریه که انقدر انقدر انقدر دوست داشتنیه؟
.
.
رو مپ دنبال یه کافه نزدیک لوکیشنمون بود.
نزدیکش شدم که صفحه گوشیو ببینم.
سرم موازی با سینه اش بود.
نمیشد سرم رو نزدیک تر کنم.
سرم دلش میخواست با پتک بکوبم روش.
.
.
حالا رفته. گف سه ماه زیاده. گفتم زود تموم میشه. گف دلم برات تنگ میشه ولی احساس دوری نمیکنم. هیچی نگفتم.
من کنارش میشینم هم دلم تنگه. چه فرقی میکنه این سر شهر یا اون سر شهر. این سر دنیا یا اون سر دنیا؟

۹۸/۰۴/۰۸
دُچـــار ..

نظرات  (۲)

۰۸ تیر ۹۸ ، ۱۰:۳۵ یه بنده خدا
😳
پاسخ:
؟
۰۸ تیر ۹۸ ، ۱۰:۵۵ یه بنده خدا
دیگه کلا دچار شدی شما😁
پاسخ:
انگار دیگه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی