حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

بماند که لبخند و آرامشم دائمی نیست

شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۱۳ ب.ظ

میگفت اگه قراره وقتی حالم بده شعر بگم، حاضرم همه ی عمرم رو تو این وضعیت روحی نکبت بگذرونم.

من شاعر نیستم ولی واسه نوشتن دو خط متن هم یه حالی لازمه که تهش به اشک برسه.

اتفاقا یکی دو شب پیش داشتم به آخر قصه امون فکر میکردم، انقد تلخ واسه خودم تمومش کردم که گریه تنها چاره اش بود.

ولی فرق داره. حال نوشتن فرق داره. حال تلخ نوشتن فرق داره.

تلخ نیستم این روزا.

همین.

.

.

بماند که گاهی امیدی به این زندگی نیست..

۹۸/۰۵/۰۵
دُچـــار ..

نظرات  (۱)

۰۵ مرداد ۹۸ ، ۱۶:۴۲ یه بنده خدا
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی