حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

مشهد

دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۴۷ ب.ظ

بعد از اینهمه، قرار شد فردا بریم مشهد.

فکر میکنم آمادگیش رو ندارم. کمه کم ده روز قبل از مشهد باید یکم به مغزت رسیدگی کنی. همینجوری ریخت و پاشیده که نمیشه، میشه؟

.

.

ولی از یه جهت دیگه اون مشهد نیست این هفته :)

ینی نمیبینمش

فوق العاده اس، نیس؟

اینهمه راه تا شهرش برم ولی نبینمش

شاید این حتی از تمرکزی که میخواستم ده روز قبل از مشهد رفتن روی روحم بذارم بهتر باشه. اینجوری میتونم فقط به زیارت فکر کنم.

دروغ چرا، خیلی زور داره. ولی خیلی ناراحت نیستم. اینجوری بهتره..

هر روز که نمیبینمش انگار دورتر میشه ازم.

هر روز که بیشتر باهام حرف نمیزنه بیشتر دلم تنگ نمیشه.

ناراحت کننده اس..

.

.

چقدر این مشهدِ یهویی فکرم رو درگیر کرده.

اگه امام رضا ازم متنفر باشه چی؟

چجوری اصلا برم تو حرم؟

با چه رویی دعا کنم؟

چی بخوام اصلا؟

۹۸/۰۵/۲۱
دُچـــار ..

نظرات  (۵)

۲۱ مرداد ۹۸ ، ۲۰:۵۷ یه بنده خدا

امام رضا و تنفر؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

پاسخ:
نه خوب..
۲۱ مرداد ۹۸ ، ۲۱:۳۱ یه بنده خدا

خب دیگه :)

پاسخ:
خب..
حسه دیگه
۲۱ مرداد ۹۸ ، ۲۲:۰۳ یه بنده خدا

حست رو تربیت کن پس

 

خخخ

پاسخ:
:)

اما رضا اکه ازت متنفر بود هیچ وقت نمیطلبیدت 

وقتى اما رضا نطلبه خودتو بکشى تکه تکه هم بکنى بازم یه مشکلى پیش میاد که نمیتونى برى مشهد :(

دقیقا دارم از این حجم از دلتنگى میمیرم 

پاسخ:
عزیزم قسمتت میشه به زودی حتما❤
۲۲ مرداد ۹۸ ، ۱۵:۱۷ ناشناسِ پُر حرف!

گناه تو بزرگتر یا لطف و بخشش  خدا؟ :)

 

+منم خیلی دلم میخوااااد برم . 

پاسخ:
همینطوره
.
.
قسمت میشه انشالله..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی