حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

دینگ

سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۴۷ ب.ظ
شاید بالاخره بتونی ارور رو رفع کنی
ولی اینکه ندونی مشکل کجا هست که این کوفتی بالا نمیاد واااقعا کار سختیه -_-
.
.
اقا اقا اقا
یه دعوای باحال کردیم باهم خوشالم
فک کنم وبلاگم کامل نوسان رو حس میکنه
انی وی
سه تا کار مهم دارم تا آخر تابستون
تایپ انگلیسیم رو قوی کنم
زبان کار کنم واسه تعیین سطح نندازنم سطح پایین
پی اچ پی رو یه جوری تکمیل کنم که تو طول سال بتونم کار گیر بیارم
معدل این ترمم بیاد بالای 15 :(
این ربطی به تابستون نداشت، ولی خب ..
.
.
واسه ترم بعد ذوق دارم نمیدونم چرا
واسه پاییز
واسه اربعین
واسه سرما
واسه کنسرت رستاک که هنوز اعلام هم نکرده حتی -_-
.
.
دلم واسه دنبال کننده خاموشم هم تنگ شده :|
یه ندا بده اگه هنوز میخونی
۹۸/۰۶/۰۵
دُچـــار ..

نظرات  (۱)

۰۷ شهریور ۹۸ ، ۰۰:۲۱ ناشناسِ پُر حرف!

منم ذوق دارم دقیقا برای محرم

برای پاییز

برای سرما

برای ترم جدید (:

یه سوال شما دختری یا پسر؟؟

پاسخ:
دختر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی