حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

مغرور

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۳۹ ق.ظ
از اونجایی که میدونستم رستاک تاثیر زیادی تو فاز غم گرفتنم داره به خودم قول داده بودم تا یه مدت گوش ندم بهش
دیشب سارا یه آهنگ از اشوان فرستاد  :|||| دهنش سرویس. قفل شدم روش دیگه
اول اینکه فرستادمش واسه اون عوضی
صبح چشمام باز نشده پلی کردم باز
اونم که هنو سین نزده
ته واکنشش یه "هوم"عه دیگه به هرحال
.
.
کاش میشد یه زندگی اجتماعی جدید برا خودم جور کنم
.
.
تو بلد نبودی این آدم مغرور و..
نبودی جاش یهو بندازتت دور و..  (انقد جذاب میگه بننندازتت دور :|  )
.
.
دیشب از استرس و حجم کارای مونده ای که داشتم دستام بی حس شدن
شروع همیشه خیلی سخته.
به  هرحال دیشب تونستم بالاخره شروع کنم کد یه سایت جدید رو
نمیدونم تا کجا میتونم پیش ببرم دو سه روزم بیشتر وقت ندارم
اه باز استرس گرفتم.
.
.
تو که خودت میدونی، تو قلب من میمونی
لااقل یکم ظاهرسازی کن -_-
۹۸/۰۶/۲۵
دُچـــار ..

نظرات  (۲)

میتونی آهنگ نامبرده رو پیوست کنی اینجا؟

پاسخ:
حال ندارم
اسمش مغرور ـه خواننده اش اشوان

یه زمانی یچیزی داشتیم به اسم نت

یه تیکه از یه آهنگم میزدی میاورد برات

یادش بخیر

پاسخ:
درست میشه  :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی