حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

بعد از اینهمه دلتنگی

جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۸، ۰۱:۲۷ ب.ظ

گفتم من خیلی دلم تنگ میشه

گفت مردم دلشون تنگ میشه چیکار میکنن؟

هیچی نگفتم

گفت میدونی که منم دلم تنگ میشه؟

هیچی نگفتم

گفت میدونی؟

هیچی نگفتم

دستشو کشید رو چشمم 

گفت گریه؟

هیچی نگفتم

بغلم کرد 

سرم دقیقا روی گردنش بود

نمیتونستم بیشتر از این تو اون حالت بمونم

سرمو چرخوندم اون طرفی

بغلش رو تنگ تر کرد

گریه کردم..

۹۸/۰۷/۰۵
دُچـــار ..

نظرات  (۲)

۱۰ مهر ۹۸ ، ۲۳:۲۸ ناشناسِ پُر حرف!

خیلی جذاب بود 

خیلی قشنگ ینی خیلی هاا

 

فقط واقعی بود یا صرفا یک نوشته؟

پاسخ:
مرسی❤
واقعیِ واقعی..
۱۱ مهر ۹۸ ، ۱۲:۳۲ ناشناسِ پُر حرف!

اصن دیشب بعد خوندن این متن افسردگی گرفتم

و فهمیدم من هیچی از عشق و عاشقی حالیم نی -_-

پاسخ:
منم نیست :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی