حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

صدایم بزن

پنجشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۰۳ ق.ظ
معلقم
ولی حالم خوبه
به نظر میاد دیگه هیچ احساسات عمیقی ندارم
ولی حالم خوبه
بذار راستش رو بگم
خوبیم باهم
وقتی اون خوب باشه دیگه مهم نیست داره چه اتفاقی میفته
وقتی میدونم دوستیم باهم دیگه مهم نیست چقد وقته که ندیدمش
گفتم من هردفعه هی فکر میکنم تموم شدیم
گفت میبینی که اینجوری تموم نمیشیم
ولی من بازم میترسم
نمیتونم احساسمو بهش توصیف کنم
میدونی من عاشق بارونم
خیلی عجیب عاشقشم
وقتی میباره دلم میخواد گریه کنم
بعد دو سه روز پیش که باهم بودیم، بارون گرفت
دلم میخواست برم خدارو بغل کنم
دلم میخواست بارون رو بغل کنم
دلم میخواست هوارو بغل کنم
دلم نمیخواست خودش رو بغل کنم
ولی بودنش بغل کردنی بود
دلم میخواست بودنش رو بغل کنم

۹۸/۰۸/۰۲
دُچـــار ..

نظرات  (۴)

۰۲ آبان ۹۸ ، ۱۵:۰۳ ناشناسِ پُر حرف!

با خوندن نوشته هات احساساتم دوباره زنده میشه...

پاسخ:
خوبه یا بد؟
۰۳ آبان ۹۸ ، ۱۳:۱۶ ناشناسِ پُر حرف!

خوب تر از خوب.

پاسخ:
چه خوب :))
۰۴ آبان ۹۸ ، ۱۴:۴۴ یه بنده خدا

تیتر منو یاد آهنگ چارتار انداخت :)

پاسخ:
همونه  :)
۰۴ آبان ۹۸ ، ۲۰:۴۹ یه بنده خدا

صحیح:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی