حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

حوالیٖ من

ما را برای «رهگذری» آفریده اند

چمه؟

چهارشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۲۱ ق.ظ

احساسِ خلا

حفره

نبودن

کم بودن

اضافی بودن

احساسِ نداشتن

گم شدن توی گرداب

توی مرداب؟

احساسِ بغض وسط گلو

گریه ی بی موقع وسط کلاس

احساسِ سکوت

پلی شدن آهنگ های بی ربط

احساس ترس

دلتنگی

ناامیدی...

.

.

آدما خیلی ضعیفن

من از همشون ضعیف تر

اینجور موقع ها یه سوال رو خیلی از خودم میپرسم

"چته؟"

کاش جواب داشت..

۹۸/۰۸/۲۲
دُچـــار ..

نظرات  (۳)

۲۲ آبان ۹۸ ، ۰۱:۵۱ یه بنده خدا

اینجور موقع ها یه سوال رو خیلی از خودم میپرسم

"چجوری میشه که اینجوری میشه؟"

کاش جواب داشت..

پاسخ:
کاش جواب داشت.
۲۴ آبان ۹۸ ، ۱۶:۱۹ ناشناسِ پُر حرف!

من از خودم میپرسم چی حال الانت خوب میکنه؟ بعد بدون رو دربایستی برای خودم نیگم و تجسم میکنم و بتونم به سمت اون تجسم میرم تا به حقیقت بپیونده!

پاسخ:
اگه تجسم کردنی نباشه چی؟
۲۴ آبان ۹۸ ، ۲۲:۳۷ ناشناسِ پُر حرف!

مگه داریم چیزیو که نشه تجسم کرد؟

پاسخ:
یه وقتایی تجسم کردن زیادی هم بیشتر آدمو غمگین میکنه..
چون به چیزی فکر میکنی که نداری و شاید هیچوقت هم نتونی داشته باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی